Hopp over navigasjon
Bjarnetjønna skole
Hjemmeside
Søk
Mine Lån
Min profil
Kontakt oss
Kontaktdetaljer
Kontaktskjema
Forslagsskjema
Mer...
Avansert søk
Flere søkemetoder...
Søk i alfabetisk liste over søkeord
Kommandosøk (CCL)
Kikkhullet
Samsøk
Mobil-nettsider / webapp
Interesser
Huskeliste
Historikk
Mine stjernekast
Lukk meny
Lånernummer
PIN-kode
Vis
Glemt PIN?
Forbli pålogget
Bjarnetjønna skole
Søkefelt
X
Avgrens
Medietyper
Bok
Film
CD
Lydbok
E-bok
Språkkurs
Søk bare etter
Tittel
Person
Emne
Beregnet på
Barn
Ungdom
Voksen
Vis kun ledige titler
Flere valg (År, Språk, m.fl)
Utgivelsesår
Fra
til
Språk
Velg språk
Arabisk
Bokmål
Dansk
Engelsk
Flerspråklig
Fransk
Kinesisk
Norsk
Nynorsk
Polsk
Samisk (andre)
Svensk
Urdu
Uten språklig innhold
Må også inneholde:
Søk i flere bibliotek med samsøk.no
Nytt søk
Avansert søk
Andre søkemetoder
Avansert søk
Søk i alfabetisk liste over søkeord
Kommandosøk (CCL)
Kikkhullet
Samsøk
Søk med mobilen
Katalogpost
*0012729 *003NO-LaBS *00520221124184859.0 *007t *008240612s2018 no er 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-15-02619-0$qh. *0243 $a9788215026190 *035 $a(NO-LaBS)10993216(bibid) *035 $a(NO-OsBAS)150188478 *040 $bnor *08204$a510.71$223/nor$qNO-OsBAS *090 $c510.71$dW *1001 $aWæge, Kjersti$d1970-$6(NO-LaBS)1037-1$_18022700 *24510$aMotivasjon i matematikk$cKjersti Wæge og Mona Nosrati *260 $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2018 *300 $a154 s.$bfig.$c21 cm *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bNO$0(NO-LaBS)1037-1 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bNO$0(NO-TrBIB)1530000869941 *5208 $aHva er egentlig motivasjon, og hvor viktig er det for læring i matematikk? Hvordan kan læreren legge til rette for motivasjon i undervisningen?I «Motivasjon i matematikk» tar forfatterne opp sentrale motivasjonsteorier og presenterer hovedtrekk fra forskningen på en strukturert og lett tilgjengelig måte. Eksempler fra klasserommet (fra barnetrinn til videregående) og samtaler med elever blir hele tiden brukt underveis for å illustrere teoriene i praksis.Forfatterne diskuterer flere konkrete trekk ved klasseromskultur og undervisningspraksis som påvirker elevers motivasjon, og lærerens rolle i dette blir trukket særlig frem.Boka er skrevet for lærere og lærerstudenter som vil lære mer om motivasjon i matematikkfaget, og som ønsker en oversikt over forskningen og konkrete eksempler og forslag til endring av praksis.Kjersti Wæge er leder for Matematikksenteret og Mona Nosrati er førsteamanuensis ved Matematikksenteret. Begge har doktorgrad i matematikkdidaktikk. *65007$aMatematikk$2Bokbasen AS$_18022800 *65007$aMatematikk$2Bokbasen AS$_18022800 *65007$aMotivasjon$2Bokbasen AS$_18022900 *65007$aMotivasjon$2Bokbasen AS$_18022900 *65007$aUndervisningsmetodikk$2Bokbasen AS$9nob$_18023000 *7001 $aNosrati, Mona$0(NO-TrBIB)1530000869941$eforfatter$4aut$8f$_18023100 ^