Hopp over navigasjon
Bjarnetjønna skole
Hjemmeside
Søk
Mine Lån
Min profil
Kontakt oss
Kontaktdetaljer
Kontaktskjema
Forslagsskjema
Mer...
Avansert søk
Flere søkemetoder...
Søk i alfabetisk liste over søkeord
Kommandosøk (CCL)
Kikkhullet
Samsøk
Mobil-nettsider / webapp
Interesser
Huskeliste
Historikk
Mine stjernekast
Lukk meny
Lånernummer
PIN-kode
Vis
Glemt PIN?
Forbli pålogget
Bjarnetjønna skole
Søkefelt
X
Avgrens
Medietyper
Bok
Film
CD
Lydbok
E-bok
Språkkurs
Søk bare etter
Tittel
Person
Emne
Beregnet på
Barn
Ungdom
Voksen
Vis kun ledige titler
Flere valg (År, Språk, m.fl)
Utgivelsesår
Fra
til
Språk
Velg språk
Arabisk
Bokmål
Dansk
Engelsk
Flerspråklig
Fransk
Kinesisk
Norsk
Nynorsk
Polsk
Samisk (andre)
Svensk
Urdu
Uten språklig innhold
Må også inneholde:
Søk i flere bibliotek med samsøk.no
Nytt søk
Avansert søk
Andre søkemetoder
Avansert søk
Søk i alfabetisk liste over søkeord
Kommandosøk (CCL)
Kikkhullet
Samsøk
Søk med mobilen
Katalogpost
*0012717 *003NO OsBA *00520220917133100.0 *007ta *008240612s2020 no e 0 0 nob d *009 nam a22 c 4500 *019 $bl *020 $a9788215035048$cNkr 419.00$qheftet *035 $a(NO-LaBS)12595130(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0587895 *040 $aNO-OsBA$bnob$erda *08204$a371.37$qNO-OsBA$223/nor *090 $c371.3$dPEN *1001 $aPenne, Sylvi$d1947-$0(NO-TrBIB)90403167$4aut$81$_18018800 *24010$aMuntlige tekster i klasserommet$_18018900 *24510$aMuntlige tekster i klasserommet$cSylvi Penne, Frøydis Hertzberg og Marit Skarbø Solem *250 $a3. utgave *264 1$aOslo$bUniversitetsforlaget$c[2020] *300 $a167 sider *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$aNordmenn$bn.$2bibbi$81 *500 $aUtgitt første gang 2008 *520 $a"Å kunne uttrykke seg muntlig" var en av fem grunnleggende ferdigheter i Kunnskapsløftet. Dette er en didaktisk grunnbok som gir lærerne på ungdomstrinnet og i videregående opplæring den kunnskap som trengs for å imøtekomme læreplanen. Boka er delt i tre. Først presenterer forfatterne ny forskning om hvordan det arbeides med muntlighet i norske klasserom. Del II gjør rede for noen forutsetninger for vellykket arbeid med muntlighet. Del III omhandler det praktiske klasseromsarbeidet og tilbyr et stort utvalg konkrete oppgaver og undervisningsopplegg. Boken er aktuell for alle fag, men det legges særlig vekt på norsklærernes spesielle utfordringer og ansvar. Omtalen er utarbeidet av BS. *65017$aMuntlig framføring$gundervisningsmetoder$0(NO-OsBA)1141511$2bibbi$9nob$_18019000 *7001 $aHertzberg, Frøydis$d1944-$0(NO-TrBIB)90339502$4aut$81$_18019100 *7001 $aPenne, Sylvi$d1947-$0(NO-TrBIB)90403167$tMuntlige tekster i klasserommet$_18018800 *7001 $aSolem, Marit Skarbø$d1972-$0(NO-TrBIB)4093317$4aut$81$_18019200 *8521 $h371.3$iPEN *85641$aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/d40ed6fc-9e32-45c4-8dc9-9c894e69a0b3/cover/original.jpg$3Omslagsbilde *85641$aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/d40ed6fc-9e32-45c4-8dc9-9c894e69a0b3/cover/thumbnail.jpg$3Miniatyrbilde *900 0$aSkarbø Solem, Marit$9nor$zSolem, Marit Skarbø$_18019300 ^